Friday, April 9, 2010

Jobs Opportunity As Waitress, Cashier, Driver, Cook At Restaurant Group in Kuta

Friday, April 09, 2010
We are Restaurant Group in Kuta, urgently needed as a:

Waitress :
 Experience min. 6 month
 Good English
 Female ( max. 26 years )
 Hard Worker, Team Work
 Good Personality

Cashier :
 Experience min. 6 month
 Good English
 Female ( max. 26 years )
 Hard Worker, Team Work
 Good Personality

Cook :
 Experience min. 6 month
 Good English
 Female ( max. 26 years )
 Hard Worker, Team Work
 Good Personality

Driver :
 Experience min. 1 years
 Good English
 Female ( max. 28 years )
 Hard Worker, Team Work
 Good Personality

Tax Staff :
 Experience min. 1 years
 Good English
 Male / Female
 Hard Worker, Team Work
 Good Personality


Please send your CV to:

 Jl. Nakula, Pertokoan Nakula Plaza A2 Kuta.
 Email : jaybali30@ymail.com

0 comments:

Post a Comment